17 Eylül 2011 Cumartesi

XNA Race Game

Oyun projem için bir Facebook sayfası hazırladım buradan bakabilirsiniz.


Yakında oyunda kullandığım teknolojiler hakkında blog yazmaya başlayacağım. Özellikle işleyeceğim konu başlıkları şöyle:

Temel
  • XNA 4.0 ile temel bir proje nasıl oluşturulur
  • Yardımcı sınıflar (RandomHelper, InputController)
  • Temel lineer cebir ve oyundaki uygulamaları*
  • Oyuna içerik eklemek (2D Texture, 3D Model, Effect, Sound)
  • Modelleri sınıflar ile temsil etmek (ModelManager, StaticModel, AnimatedModel, SkinnedModel)
  • Kamera, ışıklandırma ve özel efektler (HLSL) *
  • 2D ve 3D birlikte çizdirme ve 2D textureları 3D ortamda çizdirmek (Billboard Effects)
  • Yer şekilleri oluşturma (Terrain Generation)*
  • 2D Animasyon*
  • 3D Animasyon
  • 3D Ses*
Extra
  • Screenshot capturing
  • 3D Studio Max'ten XNA 4.0 için model çıkartma
  • XNA 4.0 için kurulum projesi
  • Tasarım şablonlarının oyundaki kullanımlarının listesi
  • Geliştirme boyunca karşıma çıkan sorunlar ve çözümleri
* Bu konular hakkında ayrıca çalışma yapmadan yayın yapmayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder