Yakında oyunda kullandığım teknolojiler hakkında blog yazmaya başlayacağım. Özellikle işleyeceğim konu başlıkları şöyle:
Temel
- XNA 4.0 ile temel bir proje nasıl oluşturulur
- Yardımcı sınıflar (RandomHelper, InputController)
- Temel lineer cebir ve oyundaki uygulamaları*
- Oyuna içerik eklemek (2D Texture, 3D Model, Effect, Sound)
- Modelleri sınıflar ile temsil etmek (ModelManager, StaticModel, AnimatedModel, SkinnedModel)
- Kamera, ışıklandırma ve özel efektler (HLSL) *
- 2D ve 3D birlikte çizdirme ve 2D textureları 3D ortamda çizdirmek (Billboard Effects)
- Yer şekilleri oluşturma (Terrain Generation)*
- 2D Animasyon*
- 3D Animasyon
- 3D Ses*
- Screenshot capturing
- 3D Studio Max'ten XNA 4.0 için model çıkartma
- XNA 4.0 için kurulum projesi
- Tasarım şablonlarının oyundaki kullanımlarının listesi
- Geliştirme boyunca karşıma çıkan sorunlar ve çözümleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder